Тренінговий Центр «Львівської Майстерні Шоколаду» створений як місце, в якому всі наші працівники можуть активно навчатися та розвиватися, а ще це добрий майданчик для обміну думками, спілкування, спільного розв’язання проблем. Усі наші навчальні та розвиткові програми покликані не тільки передати сухі знання та «завантажити» в людей необхідний об’єм інформації, а й досягти трьох ключових завдань:
- змусити думати;
- показати варіанти;
- дати можливість спробувати та перевірити ідеї на практиці.
Саме тому навчання у Тренінговому Центрі є максимально інтерактивним; наші тренери – це успішні практики, які працювали на різних ділянках Компанії від самого початку її створення.
Окрім навчання та розвитку людей Тренінговий Центр дбає за дотримання корпоративних стандартів обслуговування й гостинності у всіх закладах «Львівської Майстерні Шоколаду», що функціонують в Україні та поза її межами – організовує постійний зв'язок з відвідувачами закладів через телефон «гарячої лінії» та соціальні мережі.
На сьогодні каталог Тренінгового Центру налічує одинадцять апробованих тренінгових програм (для більш детального ознайомлення Ви можете завантажити «Каталог Тренінгів»). Всі програми були створені, виходячи з актуальних практичних потреб наших закладів та діючих команд. Загалом, вони поділяються на три базових блоки:
- Загальні корпоративні програми – тренінги, що стосуються питань історії, місії, культури Компанії, дотримання корпоративних стандартів.
- Практичні тренінгові програми (hard skills) – тренінги, що стосуються формування навичок успішної роботи в команді, прояву гостинності, ефективних продажів, комунікацій та роботи з запереченнями, а також практичні заняття з барної та шоколадної справ.
- Управлінські тренінги – тренінги управління робочою зміною працівників й розвитку менеджерських навичок, лідерства, ефективного рекрутингу, адаптації та впровадження нових працівників в команду.
Окрім внутрішньої мережевої діяльності Тренінговий Центр «Львівської Майстерні Шоколаду» надає тренінгові та консультативні послуги для зовнішніх організацій. Цікавим та практичним може виявитись наш досвід у таких галузях як:
- проведення тренінгових програм;
- розробка корпоративних стандартів сервісу та гостинності;
- супровід при відкритті закладів, навчання та підготовка команди працівників.