Франчайзинг
«Львівська Майстерня Шоколаду» створює шоколадні вироби ручної роботи та дарує щастя людям з добрим смаком…
Львівська Майстерня Шоколаду заснована 2009 року у Львові та стала невід’ємною частиною бренду сучасного Львова, адже місто віддавна славиться «добрим солодким», і ще з ХІХ ст. шоколад зі Львова експортувався до всієї Європи. Вже більше 10-ти років шоколад від ЛМШ є традиційним сувеніром, який разом зі спогадами везуть зі Львова, а для львів’ян він став справжньою гордістю.
В 2010 році «Львівська Майстерня Шоколаду» почала дарувати частинку Львова по всій Україні та виросла в мережу шоколадних крамниць і кав’ярень, в яких панує унікальна «львівська атмосфера». В грудні 2015 року ЛМШ розпочала розвиток мережі в Азії відкриттям закладу в серці Азербайджану – місті Баку і успішно розвивається до тепер. На сьогодні Львівська Майстерня Шоколаду представлена 52 закладами в 28 містах України, у тому числі 4 успішні у Баку.
«Приємно усвідомити, що «Львівська майстерня шоколаду» за роки існування стала одним з найуспішніших виробників шоколаду ручної роботи в Україні, але водночас це велика відповідальність, яка покладена на нашу команду та партнерів. Ми рухаємось вперед, щоб дивувати наших гостей широким унікальним асортиментом та одночасно впевнено гарантувати якість шоколадних виробів. Турбота про наших гостей тісно пов’язана із турботою про наших працівників, адже це складові успішної справи, які ідуть пліч-о-пліч. Саме тому цінності «Львівської майстерні шоколаду» спрямовані на розвиток команди, аби задовільнити потреби наших гостей. Дарувати щастя та позитивні емоції людям і є основною місією нашої Компанії».
Засновник Компанії Наталія Дубова
Наша команда активно розвиває франчайзингові проекти в усіх регіонах України та за кордоном. На сьогодні пріоритетними для подальшого розвитку нашого бізнесу залишаються обласні центри та міста України з населенням більше 200 тис. мешканців, а також міста у країнах Європи, Азії та інших континентів. Ми відкриті до діалогу з усіма, хто любить шоколад так, як любимо його ми.
Нашу актуальну мережу закладів можна переглянути на сторінці сайту "Майстерні шоколаду"
Якщо Ви поділяєте наші цінності та бажаєте відкрити сімейний бізнес, пропонуємо ознайомитися з основною інформацією, яка допоможе Вам зробити вибір.
1. Паушальний внесок розраховується індивідуально. Він коливається в межах 15 000 дол. США для країн Європи та близького Сходу. Для територіально віддалених країн (Пд. або ж Сх. Азія та інших материків) розмір паушального внеску збільшується відповідно до розрахункових витрат.
2. Продукція асортименту «Львівської майстерні шоколаду» надається для Франчайзі згідно погодженого прайсу.
3. Франчайзі сплачує щомісячний платіж (до 6 % від загального обороту) – роялті, величина якого визначається під час укладання договору. З моменту відкриття надаються канікули тривалістю до 2 місяців.
4. Середньостатистична сума інвестицій становить від 50 000 дол. до 150 000 дол. США (в залежності від початкового стану приміщення та дизайну проекту).
5. В період підготовки проекту до запуску закладу витрати на проживання проектної групи лежать на Франчайзі (решта витрат, пов’язаних з проектною групою та відкриттям об’єкту, покриваються паушальним внеском).
1) перевага надається приміщенням з фасадним входом та мінімум одним фасадним вікном (у ТРЦ рекомендоване розміщення поруч із дитячими зонами відпочинку або ж супермаркетом). Рекомендована локація приміщення у центральних частинах міста або основних торговельно-розважальних центрах;
2) площа приміщення від 120-150 кв.м, з яких від 90 кв.м. – це торговельна площа закладу;
3) потужність електроспоживання закладу – не менше 16 кВт (у країнах з середньою температурою повітря більше 25°C буде потреба у збільшенні потужності індивідуально до розрахункової кількості кондиціонерів);
4) наявність проекту вентиляції приміщення;
5) можливість розміщення зовнішнього блоку кондиціонера не на фасадній частині стіни (у ТРЦ важлива можливість індивідуального регулювання температури у межах (18 ±3)°C);
6) бажана наявність паркомісць поруч із закладом та можливість розміщення літньої тераси;
7) наявність пандуса.
• право на використання ТМ «Львівська майстерня шоколаду»;
• застосування відтестованої бізнес-моделі;
• прорахунок економічної моделі рентабельності з визначенням терміну окупності;
• супровід/підготовка до запуску проекту за участі проектної групи:
• розробка дизайн-проекту;
• програмне забезпечення (яке адаптоване індивідуально під особливості діяльності «Львівської майстерні шоколаду»);
• навчання та атестація персоналу Тренінговим центром Компанії;
• впровадження концепції та корпоративних стандартів;
• посібник Франчайзі, який містить деталізовані покрокові інструкції, правила, документацію щодо ведення бізнесу, які допоможуть організувати діяльність під час старту та в майбутньому;
• розроблене меню та технологічні карти;
• маркетинговий супровід;
• запуск закладу за участі проектної команди;
• оптимізація процесів роботи закладу на момент відкриття.
• тренінгові програми та організація системи навчання для працівників мережі;
• супровід менеджера франчайзингу для вирішення операційних питань, надання відповідей на нестандартні питання та контакту з профільними спеціалістами Компанії;
• стабільне оновлення асортименту крамниці з врахуванням тенденцій ринку та святкових періодів;
• повне забезпечення крамниці якісними шоколадними виробами виключно від виробника;
• розробку та постачання сувенірної продукції для крамниці;
• забезпечення брендованими матеріалами та посудом;
• постійне оновлення меню кав’ярні;
• дизайнерські послуги;
• розробку поліграфічних матеріалів для реалізації маркетингових заходів;
• можливість використання системи лояльності;
• допомогу у контролі якості роботи персоналу та дотримання стандартів обслуговування;
• можливість переймати досвід партнерів-франчайзі з інших регіонів.
Якщо Ви самореалізовані, відповідальні, ініціативні та бажаєте стати частиною успішної Компанії – надсилайте заповнену анкету нашому менеджеру з проектів та програм.
З повагою,команда «Львівської майстерні шоколаду»