Внутрішні навчання шоколадної команди
Наша компанія активно розвиває напрямок внутрішнього навчання, адже від цього залежить розвиток як працівників, так і цілої компанії. Наша чарівниця та внутрішній тренер для команд закладів, Вікторія Гоменюк, знає все про стандарти обслуговування та які тренди панують у навчанні у ресторанному бізнесі.
Березень став активним місяцем для розвитку основних компетенцій у закладах, адже відбулося одразу два навчання – «RevPash, вербальна та невербальна комунікація, типи гостей та як з ними комунікувати» та «Активні продажі для менеджменту закладів».
Першим відбувся внутрішній тренінг «RevPash, вербальна та невербальна комунікація, типи гостей та як з ними комунікувати» для працівників кав’ярень ЛМШ із Львова, Трускавця та Києва. Майже 40 колег не тільки покращили навички з обслуговування, а й розібрали сценарії взаємодії з різними типами гостей та приділили велику увагу спілкуванню з гостями. Для кращого сприйняття інформації Вікторія Гоменюк та Анна Момоток, колега з кав’ярні на Сербській, завдяки своїм акторським здібностям візуалізували різні ситуації у рамках тренінгу.
Під час навчання Вікторія, внутрішній тренер ЛМШ, детально розібрала такі теми:
1. Покращення обслуговування: як ефективно спілкуватися з гостями; які стандарти покращують рівень обслуговування.
2. Відчуття комфорту працівників: ознайомилися із практиками, що допомагають із впевненістю під час взаємодії із гостями; дізналися, яка комунікація зменшить рівень стресу та допоможе уникнути конфлікту.
3. Зменшення часу обслуговування: розібрали потреби гостей відносно їх типу; що для гостя скорочує час проведення у кав'ярні, проте стимулює повернутись наступного разу.
4. Залучення та повторні відвідини: що, на думку гостя, можна вважати хорошим досвідом взаємодії з офіціантом; яке обслуговування зробить з відвідувача не просто постійного клієнта, а й амбасадора.
В кінці навчання співробітники пройшли атестацію, аби закріпити набуті знання.
Також минулого місяця проходило онлайн-навчання в київських закладах Львівської майстерні шоколаду – «Активні продажі для менеджменту закладів». Окрім Вікторії спікером програми став і операційний директор ЛМШ – Юліан Верста.
Програма тренінгу була поділена на шість занять із домашніми завданнями, завдяки чому менеджери закладів мали можливість застосувати та закріпити отриманні теоретичні знання на практиці. Під час навчання розглядали такі теми:
1. Дослідження ролі менеджера ЛМШ в процесі продажів.
2. Детальний розгляд методів та прийомів впливу на процес продажів.
3. Вивчення загальних правил та принципів мерчендайзингу Компанії.
4. Огляд загальних правил мерчендайзингу, розгляд планограм.
5. Детальний аналіз актуальних викладок товару на закладах та аналіз їхньої ефективності й оптимальності.
6. Управління змінами, впровадження процесу безперервного вдосконалення.
Дякуємо всім колегам за жагу до знань та бажання ставати кращими. Впевненні, що здобуті знання допоможуть не лише підвищити робочу ефективність, а й по-новому оцінити важливість комунікації та її вплив не лише на колектив, а й на гостей наших закладів.